Thursday, July 19, 2012

Umat Islam Berpuasa Esok 21hb Julai 2012





Pasti korang semua pernah tengok wajah Tn Haji ini....beliau adalah penyimpan mohor besar raja-raja malaysia.Wajah yang akan muncul di televisyen ketika nak umumkan tarikh mula berpuasa,hari raya aidilfitri dan hari raya aidiladha.


Oleh yang demikian saya ini mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa serta ibadah2 yang berkaitan dengannya.Saya memohon maaf jika ada salah silap yg saya lakukan sepanjang blog ini wujud..Saya mendoakan agar puasa korang semua diberkati oleh Allah SWT...insyaallah...


Untuk isteri dan anak-anak yang disayangi,ayahanda bonda,mertua,adik-beradik,pakcik makcik,sepupu sepapat dan semua anak2 saudara serta yang mengenali diri saya yang lemah lagi sederhana ini....diharap dapat mengerjakan Ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya....insyaallah. 


Wassalam.



No comments:

Post a Comment